Šiaulių Centro pradinė mokykla

Informacija lengvai suprantama kalba     

Mūsų mokykla yra pradinė mokykla. Dabar joje mokosi 221 vaikas.

Mokykloje yra 8 pradinės klasės ir 2 priešmokyklinio ugdymo grupės. Vienoje klasėje mokosi apie 22-24 vaikus.

Vaikai gali būti mokykloje visą dieną. Ryte vyksta pamokos, po pietų – namų darbų ruošimas, žaidimai ir būreliai.

Mūsų mokykloje skambutis yra tik 8.00 val., tada prasideda pamokos. Per pamokas vaikai mokosi: skaito, rašo, piešia, skaičiuoja, konstruoja.

Pasibaigus pamokai, būna pertrauka. Per pertrauką vaikai ilsisi, žaidžia. 

Mokykloje vaikai gali pavalgyti pusryčius, pietus ir vakarienę.

Mokykloje vaikus moko mokytojai.

Mokyklos direktorė - Dalia Dambrauskienė, direktorės pavaduotoja ugdymui Lilija Norutienė.

Daugiau informacijos galite gauti parašę el. paštu cpmrastine@gmail.com , paskambinę telefonu 041524613 arba atvykę į mokyklą A. Mickevičiaus  g. 9, Šiauliai.

Raštinė dirba pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val., penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val. Pietų pertrauka pirmadieniais - penktadieniais nuo 12.00 val. iki 12 45 val.

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
8. 14.45—15.30
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 11.05—11.50
  • 5. 12.00—12.45
  • 6. 12.55—13.40
  • 7. 13.50—14.35
  • 8. 14.45—15.30