Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje | Kontaktai |
---|---|---|---|---|
1. |
Lilija Norutienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
Tel. Nr. +370 41 524 613 |
2. |
Sandra Civinskaitė-Vekshina |
Specialioji pedagogė
|
Narė | El. paštas cpmpagalba.sandracv@gmail.com |
3. |
Roberta Plekavičienė |
Logopedė |
Narė | El. paštas plekaviciene@gmail.com |
4. |
Indrė Aleknienė | Socialinė pedagogė | Narė | El. paštas cpmindre.alekniene@gmail.com |
5. |
Aušra Pliuskuvienė | Anglų kalbos mokytoja | Narė | |
6. |
Birutė Januškevičienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė | |
7. |
Edita Banevičienė |
Visuomenės sveikatos specialistė |
Narė | El. paštas edita.baneviciene@sveikatos-biuras.lt |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
Tikslas − užtikrinti saugią, jaukią, darnią aplinką mokykloje.
Veikla
- Rūpinasi psichologiškai ir fiziškai saugios aplinkos mokykloje kūrimu.
- Rūpinasi mokinių mokymosi sėkme; nagrinėja mokyklą vengiančių lankyti mokinių menkos motyvacijos, nesėkmingo mokymosi priežastis ir teikia tėvams ir mokytojams rekomendacijas.
- Padeda spręsti mokinių tarpusavio santykių, pedagogų ir mokinių santykių problemas, siūlo pedagogams būdus šiems santykiams gerinti.
- Analizuoja vaikų elgesio taisyklių pažeidimus mokykloje, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, ieško šių problemų sprendimo būdų.
- Analizuoja vaikui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vykdymą; atsitikus netikėtam skaudžiam įvykiui, teikia psichologinę pagalbą mokyklos bendruomenės nariams.
- Organizuoja prevencijos, sveikatos stiprinimo programų įgyvendinimą mokykloje.
- Pataria mokyklos vadovui, kaip geriau organizuoti socialinę paramą – mokinių maitinimą, aprūpinimą mokinio reikmenimis ir mokinių sveikatos priežiūrą.
- Vertina specialiuosius mokinių ugdymosi poreikius, teikia siūlymų ir rekomendacijų tėvams, mokytojams, mokyklos administracijai dėl ugdymosi aplinkos pritaikymo, specialistų pagalbos, ugdymo programų, specialiųjų mokymo ir techninės pagalbos priemonių naudojimo, siekdama sudaryti mokiniams optimalias ugdymosi sąlygas. Jei būtina, siūlo tėvams, kad vaiko specialieji ugdymosi poreikiai būtų įvertinti savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos.
- Teikia informaciją tėvams ir kitiems mokyklos bendruomenės nariams apie švietimo pagalbos teikimo galimybes mokykloje ir už jos ribų.
Pamokų laikas